söndag 3 april 2011

Jenny's fashion.

Hej på er!
Detta är andra gången jag startar en modeblogg, men denna gång på en helt ny bloggsida, som jag faktiskt aldrig har testat på. Så det ska bli kul, here we go again!

Jag är då en fjorton årig transxuell (MtF) tjej som lever för mode, om jag ska vara ärlig så är det nog en av dom ända sakerna jag bryr mig om om man då inte räknar med kompisar. Jag designar egna kläder, men hitills så har jag bara kommit till stadiet då jag ritar. Men ska nog alldeles strax börja på en sy kurs, så jag kan börja sy dem också - och därefter möjligtvis starta mitt eget märke, samt företag. Vilket jag skulle tycka vara ytterst kul. Innan jag börjar blogga på riktigt på denna blogg så ska jag skaffa mig en ny riktigt bra enkel digital kamera - eftersom jag bara har en system kamera jag har trampat på ett x antal gånger. Men den kommer få duga så länge tills jag hittar laddaren till den. Lite halv tråkig information om mig, but deal whit it. Vi lär höras.

xo Jenny.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar